2013. május 10., péntek

Nem rész :)

Sziasztok :) Elértük a 8 feliratkozót.Nagyon szépen köszönöm :) Ez valami eszméletlen jól esett :)
Nem gondoltam volna hogy miután kiraktam az új részt már is feliratkoznak ketten :) Nagyon boldog vagyok :)
Na de végül csináltam egy *KE* sztori kérős oldalt :) IDE kattintva megláthatod és kérhetsz :) Remélem ez az oldal is tetszeni fog nektek :) és ITT lehet jelentkezni társszerkesztőnek :) Annyi a dolgod hogy írsz üzenetbe egy saját rövid *KE* sztorit és én eldöntöm kié a legjobb és ő lesz a társszerkesztő :) Kata xx

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! de én nem baj ha itt kérek Zayn-el?? és amúgy mikor jön a kövi rész??nevem Brigitta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj :) Köszönöm.Örülök hogy tetszik :) Még meg kell írnom a füzetembe de azt hiszem hétfőre fent lesz :) Kata xx

      Törlés
  2. valaki tudna segíteni?? igazából Kata ezt tőled kérdeném!! én van amelyik blogokba úgy komiztam h google fiókkal..és a kijelentkezés rublika mellett azt írta ki h előfizetés e-mailben..akkor ezért h google fiókkal komiztam fizetni kell??és egy blogról leiratkozni hogy lehet!!!Kérlek mihamarabb segíts!! előre is köszi!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom hogy hogy kell.Szerintem nem fizetős mert én is komiztam már és nem kellet fizetnem.Nagyon sajnálom de nem tudom mert sok blogra fel vagyok iratkozva de még egyikről sem iratkoztam le :/ Nagyon sajnálom :/ Kata xx

      Törlés
  3. Nem baj köszi..csak érdekelt h nem-e kell érte fizetni!! köszönöm szépen..mikor jön amúgy az új rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom mert hétfőre hoztam volna azért mert volt 2+ feliratkozó de egy személy leiratkozott. :( Szóval akkor hozom ha meglesz a 8 feliratkozó :) :/ Kata xx

      Törlés