2013. május 15., szerda

6. rész

Sziasztok!Mint láthatjátok nagy átalakításon ment át a blog.Nagyon szépen köszönöm a fejlécet és a kritikát MmOo.
Na és ha kritikáról beszélünk.Elolvastam a kritikát amit kaptam és úgy döntöttem hogy a Zenész fiú mostantól nem jön képbe.Szeretném ha jó lenne a blog ezért döntöttem el ezt a dolgot.
Láttam hogy 1 személy leiratkozott.Ennyire rossz lenne a blog? Mert ha igen akkor nem folytatom tovább.De még van esély szóval akkor hozom a következő részt ha meglesz a 10 feliratkozó. Bocsánat de akkor legalább tudom hogy olvassák. Na de beszéljünk kicsit erről a részről.Nem vagyok nagyon megelégedve vele.Nem tudom miért de nem.Nem is lett valami hosszú.Szóval elnézéseteket kérem. Kata xx


-Micsoda?Ez nem jó vicc.- válaszoltam idegesen.Ha vicc akkor ilyenekkel ne vicceljen mert nem humoros,egyáltalán nem.
-Nem vicc Alex.Tényleg mi vagyunk a szüleid.- mondta Kathrine.
-Jól van engem érdekel.Biztos, hogy önök nem a szüleim.Ők már meghaltak egy autóbalesetben.- álltam fel az asztaltól és kirohantam.Nem, ők nem lehetnek a szüleim!Ők már meghaltak.Azért jöttek, hogy hazudjanak? Hát köszönöm nem kérek belőle és belőlük sem.Ezekkel a gondolatokkal el otthonról.Nem volt célom hogy hova mennyek.Csak el onnan messzire.
Végül egy parkban kötöttem ki, ahol alig volt pár lélek.Nagyon "örültem" neki, mert legalább nem látják a kisírt szemem.Leültem egy üres padra és még jobban elkezdtem zokogni. Elővettem a zsebemből a telefonom és megnyitottam egy fényképet.Azt a fényképet amin a szüleimmel vagyok,egy nappal az autóbaleset előtt.Vissza idéztem azt a napot amikor az a szörnyűség történt.


Visszaemlékezés...

-Alex,drágám gyere! Indulnunk kell az iskolába.-mondta az édes hangján anyu.
-Megyek már.- kiáltottam a szobámból.Becsuktam a könyvemet.Imádtam olvasni.Amikor csak tehettem olvastam.Az olvasás mindig megnyugtatott bármi baj volt.
Leraktam az éjjeli szekrényemre a könyvet és a vállamra vettem a táskám.Mentem is ki az előszobába ahol  már anyu és apu várt.Adtam mind a kettőjük arcára egy puszit és már indultunk is az autóhoz.Mikor odaértünk beleültünk a járműbe és már indultunk is.Az iskola úgy 30 percre volt tőlünk ezért beleraktam a fülembe a fülhallgatót és elindítottam egy zeneszámot.És éppen ebben a percben megláttam, hogy egy kocsi rossz sávba jön jön és már csak azt éreztem hogy mindenem rettentően fáj.Ez után valaki kihívta a mentőket és én megúsztam egy kéztöréssel, de a szüleim meghaltak.


Szorongattam a telefonomat még mindig.Miért ők haltak meg?Miért nem én?Most akkor nem éreznék ilyen rettentően nagy fájdalmat.Miért jöttek most ők vendégségbe?Ha nem jöttek volna,most nem éreznék újra ilyet.Most az iskolában ülhetnék,hülyéskedhetnék Jason-nel és gyakorolhatnám a dalom az X-Factorba.És ehelyett itt ülök kisírt szemekkel.Mindent elrontott ez a baleset és ők.Nem akarom őket hibáztatni,de miért kell azt mondani, hogy ők a szüleim!?Mikor nem ők!?De láttam már filmekben és hallottam már olyat hogy valakit örökbe fogadtak.De az nem lehet.Az nem lehet, hogy örökbe fogadtak.De ha igaz,akkor miért nem mondták el nekem?Mondjuk kiskoromba.Mert akkor megértettem volna és fel tudtam volna dolgozni.De, hogy 16 évig abban a tudatban éltem,hogy ők a vér szerinti szüleim és lehet,hogy nem is.
-Alex,te miért sírsz?-zavarta meg a gondolkodásomat egy nagyon ismerős hang.
-Mi?Nem is sírtam.-próbáltam észrevétlenül le törölni a könnyeim.
-Látom, hogy sírtál.Mi a baj?-ült le mellém Harry.Na ennyit arról,hogy legalább nem látja senki a kisírt szemeim.
-Minden baj Harry.Érted? Minden! A szüleim meghaltak.Akik most jöttek vendégek azt állítják hogy ők a szüleim.-mondtam el neki a bajaimat.
-Nagyon sajnálom Alex.-szomorodott el az ő arca is.
-De attól sajnállak.Nem tudom,hogy ilyen kedves,jó ének tudással rendelkező lánynak miért kell ilyeneken keresztül mennie.És megjegyzem csinos is.-vágott egy picit vicces arcot amin halványan elmosolyodtam.Miért vált ki belőlem ilyeneket?
-Csinos? Dehogy vagyok én csinos.-ellenkeztem.Mindig is kicsi volt az önbizalmam az egyszer biztos.
-Hidd már el hogy csinos vagy és szép.Szerinted miért mosolygok mindig amikor veled vagyok?
-Mert nőből vagyok?kérdeztem egy kicsit éles hangon és szipogtam egyet.
-Mert tetszel nekem.- mondta. -Persze mint egy barát.Sosem másznák rá egy barátra, nyugi.
-Értem én,értem.Nyugodt vagyok.Vagyis-e miatt.-nem egyáltalán nem voltam ez miatt nyugodt.Lehet hogy csak pár napja találkoztunk még meg ilyesmi de azért nekem egy kicsit bejött.
-Figyelj ide jól.Ne szomorkodj ilyenek miatt.Nem éri meg.-mosolygott rám biztatóan.Tudom, hogy hülyeség de ettől a mosolytól valahogy jobb kedvre derültem.-Menjünk el inkább valahova szórakozni.Hogy elfelejtsd a történteket.-egy kicsit elgondolkoztam rajta.Nem vagyok én még olyan állapotban, hogy most elmenjek valahova.De ha el akarom felejteni ezt a kis incidenst akkor el kell mennem.
-Rendben menjünk.-válaszoltam tömören, és felálltam az üllőhelyemről.
-Na hova menjünk akkor?-csatlakozott hozzám Harry is.
-Bárhova csak messzire.És felejtsem el a ma történteket.-bárhova mehetünk csak felejtsem el ezeket amik megsirattak.Nem akarok rá gondolni legalább pár órára ne.De azt nem tudom elkerülni, hogy újra előjöjjön valami ilyesmi érzés.Mert még ma haza kell mennem és újból találkozok velük.Nagyitól is meg kell kérdeznem,hogy ő tudott-e erről az egész dologról.Ezekkel a gondolatokkal sétáltam lassan Harry mellett.Kicsit megnyugtató érzés volt, hogy van valaki mellettem.Lehet,hogy még mikor visszaemlékeztem erre a szörnyű balesetre egyedül szerettem volna lenni, de jobb valakivel lenni akinek megmondhatom a gondjaim.Így kiürül belőlem minden gond és jobb érzéssel tölti el az egész testem.
-Hahó Alex.Itt vagy?- legyezi a kezét Harry az arcom előtt és ezzel kizökkentet a gondolkodásomból.
-Persze itt vagyok.Mit mondtál?-ráztam meg egy kicsit a fejem,hogy visszatérjek a gondolkodás világából.
-Mit szólnál hozzá,hogy ha fociznánk egyet?-fordult velem szemben ez által neki is mentem.
-Hát,nekem jó.-léptem egyet hátra.De hát felesleges volt mert Harry jött is utánam.Valamit mutogatott a szeménél.Nem értettem miről van szó majd rájöttem.Amikor sírtam a festékem teljesen szétkenődött.Már próbáltam is letörölni de ahogy észrevettem így még jobban szétkentem.
-Segítsek?-mosolygott rám édesen amitől nekem is felfelé görbült a szám.
-Hát,elfogadom a segítséged.-néztem fel rá,mert hozzá képest egy kis törpe vagyok.
Elővett a zsebéből egy papír zsebkendőt és próbált megszabadítani a festékemtől.Hát lehet,hogy fiú de neki jobban sikerült mint nekem. 
-Köszönöm.-néztem rá hálásan.Ő csak bólintott egyet és már folytattuk is a sétálást a focizási helyünkhöz.Nem tudok focizni az egyszer biztos,de jól szeretném érzeni magam és úgy érzem,hogy most vele sikerülni fog.Akármennyire is rossz még a kedvem.De úgy érzem a rossz kedvem változni fog majd ha vele maradok.Mert Harry közelében muszáj mosolyognom,mert ezt váltja ki belőlem.De,hogy miért?Fogalmam sincs.Talán mert jó barátom lesz? Vagy valami másért? Hát ez még a jövő titka.De muszáj vele lennem.Mert mosolyogni akarok, és nem sírni.

32 megjegyzés:

  1. Szia :) Szeretnélek megdícsérni ezért a blogért :) nekem nagyon tetszik :) még így is hogy csak a 6.részt olvastam el :) további sok sikert hozzá. :) és tényleg engem lenyűgözött :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen :) Nagy mosolyt csaltál ezzel a komenttel az arcomra :) Kata xx

      Törlés
  2. Fhúúúú!!Nagyon tetszik!Imádom!!Siess a kövivel !! *-*

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy tetszik :) Rajtatok múlik hogy mikor lesz kövi rész ;) Kata xx

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó imádom!! nem tudom neked miért nem tetszik én imádom!!mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen örülök hogy tetszik.Hát nem tudom,a saját műveim sosem tetszenek. Ha meglesz a 10 feliratkozó :) Kata xx

      Törlés
  5. Ohh és még vmi!!a zenész fiút szerintem jobb lenne ha mégis bennt hagynád!! higyj nekem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De rájöttem hogy nem jó ötlet volt.Mivel nem gondolkoztam rajta eleget és hülyeség volt belerakni mert olyan képtelenség :/ Remélem megértetted mit szerettem volna.De ha elolvasod a kritikát megértheted :) Kata xx

      Törlés
  6. hányadik résznél van a kritika?? de azt úgy nem lehetne h a zenész fiú ( aki a Harry ha jól sejtem) elmondaná az Alex-nek h ő a zenész fiú?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://criticismdesignforu.blogspot.hu/2013/05/fejlec-3-kritika-6-segitseg.html Lejjebb görgetve ott van hogy Dear Diary és ott megtalálod a kritikát.Talán úgy lesz talán nem :) Kata xx

      Törlés
    2. Én azzal a kritikával nem értek egyet! :D

      Törlés
    3. Miért? Én teljesen :)Át kellet volna gondolnom azt a Zenész fiús ügyet :D Kata xx

      Törlés
  7. Szia!!nagyon jó ez a rész!! mi a véleményed az én blogomról?? http://zaynjawadmalik.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszik,ügyesen csavarod a dolgokat :) De ha többet szeretnél megtudni itt egy másik weboldalam :) http://criticsnetting.blogspot.hu/

      Törlés
  8. köszönöm szépen!! :D

    VálaszTörlés
  9. Iszonyatosaan jó lett:$ HOzd a következőőt:$

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen :) Úgy tűnik,hogy ma nem tudom felrakni,de szerintem holnapra fent lesz :) Kata xx

    VálaszTörlés
  11. Szia..Nekem nagyon tetszik...Siess a kövivel.! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia :) Örülök,hogy tetszik :) Sietek :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó volt,sok blogot olvastam eddig,de ez volt az eddigi legjobb!Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönöm szépen :) Ez nagyon jól esett :) Rendben,sietek :) Kata xx

      Törlés
  14. Én csak az igazat mondtam! :) És kb mikor lesz a kövi kirakva????????? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök,hogy tetszik :) Ha ma nem,akkor holnap tényleg megpróbálom felrakni.Sajnos,nincs nagy ihletem a következő részhez.Pedig már a felénél járok :( :/ Kata xx

      Törlés
  15. Hát az 5.fejinél amit írtál az meglepett!:o De örülök neki hogy mosolyt csalok az arcodra!:')
    A rész pedig : Azt hiszem értem hogy mi nem tetszhet neked benne. Mivel úgygondolom h te egy életvidám lány vagy nem kifejezetten szereted a kissé mélabús dolgokat, és nivel ez a rész ilyen ez lehet az oka! De a lényeg a lényegben hogy nekem ez is nagyon tetszett!!!:') És a zenész fiús dolog... Szerintem nem kellene kivenned belölle...hisz Alexnek ő az egyik "enegia, mosoly forrása". Ha még is kiveszed akkor legalábv derüljön ki hogy ki az (azaz mi tudjuk h ki az de Alex nem). Kicsit hosszúra sikerült ez a komim de egyszer ilyen is kell!:')<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg igaz,hogy mosolyt csalsz az arcomra :) Igen,mondhatni,hogy életvidám lány vagyok.Nem nagyon azért nem tetszett mert mélabús,hanem azért mert még sosem írtam ilyen szomorú részeket és még nem nagyon értek hozzá. Ki fog derülni,hogy ki a Zenész fiú mert egy ilyet nem akarok kihagyni.Már páran mondtátok,hogy még maradjon benne szóval addig benne lesz míg ki nem derül,hogy ki ő.Az nem biztos,hogy tudjátok. :) Nem baj,hogy hosszú lett én ennek is örülök :) Kata xx

      Törlés
    2. Akkor jó! "nem biztos, hogy tudjuk ki az"... hmm 2 tippem van Harry és a gyermekkori barátja (nem jut eszembe a neve :$) bár lehet hogy hatalmas meglepetés lesz...:')

      Törlés