2013. május 19., vasárnap

1 Díjam

Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Réka Styles                                                                                                  
Szabályok:
1.) 11 dolgot írj magadról
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolnod kell
3.) 11 kérdést fel kell tenned
4.) 11 embert kell megjelölni
11 dolog magamról:
1.  Imádok blogokat olvasni
2. Kedvenc színem/színeim a zöld,lila,rózsaszín
3. Imádok énekelni de sajnos hangom nincssok
4. Imádom a One Directiont
5. Barna a hajam és barna a szemem is
6. Szeretek rajzolni
7. 4. osztályban Német nyelvet kezdtem el tanulni, de már nagyon megbántam
8. Van egy húgom és egy öcsém
9. Imádok írni és talán majd ezzel szeretnék foglalkozni
10. Nincs valami nagy önbizalmam
11. Még nem voltam nyaralni

Válaszok:

1. Mióta írsz blogot?
 Úgy karácsony előtt kezdtem el egy másik blogot,de nem tetszett ezért sok gondolkozás után úgy döntöttem,hogy írok egy újat.
 
 2.Tél vagy Tavasz?
 Tavasz

3.Nyár vagy Ősz?
Nyár
4.Kedvenc sorozatod?
Így jártam anyátokkal

5.Kedvenc városod?
Nincs nagyon. 

6.Milyen színű a szemed?
Barna

7.Kedvenc hónap?
 Július
  
8.Kedvenc évszak?
Nyár

9.Kutya vagy macska? 
Macska

1o. Van testvéred?
Igen,egy húgom és egy öcsém

11.Van házi állatod? Ha igen mi?
Igen van,egy kutya.

11. kérdés :
1. Kedven étel?
2. Kedvenc blog?
3. Ha elutazhatnál valahova,akkor hova mennél el?
4. Fiúkkal vagy lányokkal vagy el jobban?
5. Twilight vagy Vámpírnaplók?
6. Körülbelül hány blogot olvasol?
7. Hogy szoktál neki kezdeni egy új rész megírásához?
8. Hány blogod van?
9. Van testvéred?
10. Ki a példaképed?
11. Kedvenc zeneszámod?

Akiknek tovább küldöm (nem tudok 11-et):



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése