2013. június 6., csütörtök

Újra itt

Sziasztok.Nem új részt hoztam,hanem szeretnék bocsánatot kérni,hogy eddig nem hoztam új részeket.Ennek egy oka van,és az az egy nem más mint,hogy azt hittem -vagyis hát akkor biztos voltam benne-, hogy törlődött a fiókom.És most hogy nézelődtem kiderült,hogy nem csak ideiglenes volt.Nagyon átvert ez az oldal,amitől egy kicsit mérges lettem,és ahogy anyukám mondaná "szedj hangyát". Na szóval ezért nem bírtam ebbe a blogba írni és ez elszomorított de nagyon.Mivel szeretek írni ezért elkezdtem egy új blogot amit IDE kattintva meg is találtok.Szóval mostantól kettő blogot fogok vezetni.Ezért is döntöttem el,hogy 2-3 hét után hozom mind kettő blogba a részeket. Kell egy kis idő míg megírom mind kettő részt. Na szóval a következő rész 2 hét múlva várható.Addig is nagyon szép napokat és akkor már nyári szünetet. A nyári szünetről jut eszembe.Végre nyári szünet és többet tudok majd foglalkozni majd a blogokkal. :)


Summer

3 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Csak szólni szeretnék, hogy én már régebben kiraktalak téged, a csere mehet!

    Puszi, Zsófi:)Xx

    VálaszTörlés
  2. Hozddd az új részeket...*o*:DD

    VálaszTörlés
  3. Szia! olvasom a blogod és imádom!de megtennéd h elmondod a a véleményed az én blogomról úgy hogy kommentelsz és esetleg azt is megtennéd h felirítkozol? mert én mindegyiknél próbáltam kommentelni és fel is iratkoztam!! léccí nagyon örülnék neki. előre is köszi :D
    http://owoa-directioner.blogspot.hu/

    VálaszTörlés